Здравейте,
От 19.07.2019г. има проблем с Judge системата. Ще може ли да се опитате да го отстраните за да продължим с подготовката?
Благодаря, предварително.
Здравейте,
От 19.07.2019г. има проблем с Judge системата. Ще може ли да се опитате да го отстраните за да продължим с подготовката?
Благодаря, предварително.
И при мен го има този проблем, от вчера не мога да отворя джъджа, дано го оправят по-скоро.
Проблемът с judge-a е отстранен. Извинете ни за причиненото неудобство.
Временно беше все още нестабилен, но вече всичко трябва да е наред.
От около 2-3 часа не мога да пусна решение на никаква задача. Първоначално ми изписваше “We are waiting for a suitable judge to process your submission” и статусът не се променяше, независимо колко пъти презареждам страницата. Заради чакащите обработка тестове вече не мога да събмитвам решения и на други задачи - " You submitted too many submissions."
Решенията са преизчислени и може да продължите с изпращането на нови.
Здравейте,
Системата отново дава грешка “We are waiting for a suitable judge to process your submission”. Изглежда, че е било така през последните 7 часа: https://judge.telerikacademy.com/submissions/
Имаше проблем с judge, но вече е отстранен. Извинете ни за причиненото неудобство.