Здравейте,
Може ли малко помощ със следната задача:
“Good” numbers
Description
Ivancho considers a number to be “good”, if it can be divided by each of its digits.
For example:
13 is not “good”, because it cannot be divided by 3;
36 is “good”, because it can be divided both by 3 and 6;
102 is “good” - can be divided by 1 and by 2;
103 is not “good” - cannot be divided by 3;
Help Invancho by writing a program, which counts the “good” numbers between number A and number B (inclusive).
Input
Read from the standard input the numbers A and B received on one line, separated by space.
Output
Print to the standard output the count of “good” numbers. #Constraints
1 <= A <= B <= 100000
Examples
Input
1 10
Output
10
Explanation - between 1 and 10 there are 10 “good” numbers
Проверката дали числото се дели на числата му без остатък вместо в while цикъл опитай с for loop и числото като стринг и после каствай на целочислен тип.С един брояч вътре броиш дали се дели на всички числа,ако броячът е по-малко то дължината на числото,като стринг значи не се дели на някое число съответно isValid ще е false.
Бях зациклил на задачата и погледнах във форума. Промених само две неща на кода ти и го одобри.
bool isValid = true; сега е в началото на фор луупа (иначе остава false, ако предишното число е било false)
if (digit == 0 || i % digit == 0) i вместо currentNum (иначе проверява делението само върху остатъците от i, които са currentNum, а не върху цялото число)
Здравейте,тази задача от подготвителните на телерик ли е или е от друго място?
Също можете ли да споделите вашите решения за да видим различни подходи,ето моето:
Задачата е от подготвителния модул, да, преди започване на Алфа програмата.
Подходих първо по описания горе начин, но малко се обърках, затова послушах zeer и опитах друг вариант със стринг. Беше ми по-лесно и се получи по-бързо.
До колкото разбирам във форума е добре да се коментират по-скоро насоки за самите задачи, за да се опитаме сами да стигнем до някакво решение, но аз също предпочитам понякога да разгледам други решения, за да науча дори нещо различно или точно както казваш да видя друг подход.